MadeMyDay (@MadeMyDay)

Karlsruhe, Baden, Germany

The below is an off-site archive of all tweets posted by @MadeMyDay ever

February 26th, 2013

UberFacts Despite the many references to Germany in the movie “Django Unchained” (which was set in 1858), Germany didn’t exist until 1871.

via Buffer (retweeted on 11:04 PM, Feb 26th, 2013 via Tweetbot for Mac)

@freshmango Hier: http://t.co/VWYxw4o47H Geh ich drauf. Immer. Jedes Mal. Kann es mir auch nicht merken.

via Tweetbot for Mac in reply to freshmango

@davidhellmann Wenn das Netz taugen würde. Aber ich zahl 20 und bin zufrieden, danach wäre ich es sicher nicht mehr ;-)

via Tweetbot for Mac in reply to davidhellmann

@davidhellmann Oh bitte. 32kb/s ist doch auch nix. Und im kleinsten Tarif vorher nur 3,6 Mbit/s, ist doch völlig beknackt diese Beschneidung

via Tweetbot for Mac in reply to davidhellmann

@davidhellmann was ist an einem Tarif mit 50mb inkl Volumen für 20 Euro super? Dafür gibt’s derzeit 300. SMS juckt doch keine Sau mehr.

via Tweetbot for iOS in reply to davidhellmann